Projekt edukacyjny “Ja w Europie”

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Projekt edukacyjny  “Ja w Europie” – wycieczka do Londynu

Wycieczka do Londynu, która została zaplanowana i zorganizowana przez Pana Daniela Zatorskiego, Panią Annę Szydłowską oraz Panią Beatę Goralewską metodą projektu we współpracy z uczniami odbyła się w dniach 26 – 29 marca 2017 roku. Zwiedziliśmy wiele bardzo pięknych oraz wartych uwagi miejsc takich jak: Muzeum Historii Naturalnej, Hyde Park, Big Ben oraz London Eye, mieliśmy też okazję odbyć fascynujący rejs statkiem po Tamizie.

Wszystko uwieczniliśmy w filmie, który został zmontowany przez Szymona Skoka, Katarzynę Miniak, Davida Buczkę oraz Bartosza Sieprawskiego. W materiale znalazły się zdjęcia i opisy zabytków przedstawione przez uczestników wycieczki. Warto dodać, że po Londynie poruszaliśmy się bez przewodnika, gdyż to my sami postanowiliśmy stać się przewodnikami, przygotowując wcześniej trasę i wiadomości na temat zwiedzanych na naszej trasie obiektów.

Podsumowanie i prezentacja efektów naszej pracy odbyły się dnia 26 maja 2017 roku, gdy do sali projekcyjnej zaprosiliśmy uczniów gimnazjum naszej szkoły, nauczycieli oraz Panią Dyrektor. Przedstawiliśmy nasz film, który, moim zdaniem, był znakomicie zrealizowany. Każdy był podekscytowany zdjęciami oraz wiadomościami, które były w nim ukazane.

Wycieczka ta wiele nas nauczyła i poszerzyła nasz obraz świata, gdyż Londyn jest miastem wielokulturowym i mogliśmy tam spotkać wielu ludzi z różnych zakątków globu. Mieliśmy okazję do reprezentowania naszej szkoły i kraju za granicą. Mogliśmy się również nauczyć planowania i samodzielnego gospodarowania pieniędzmi oraz posługiwania się językiem angielskim w praktyce - często rozmawialiśmy ze sprzedawcami w sklepach, personelem w samolocie, hotelu, restauracjach.
Jestem przekonany, że warto podróżować, ponieważ można wiele się nauczyć, przy okazji miło spędzając czas, trzeba jednak pamiętać, żeby do takiej podróży odpowiednio się przygotować.

Emil Gałda
Kl. III b gim.
Koło dziennikarskie
“Życie Szkoły”

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.